لمینت دندانی و انواع آن را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : نت ابزار

لمینت های دندانی یکی از بهترین و محبوب ترین روش های ترمیم و زیباسازی دندان و طرح لبخند هستند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

انواع لمینت های دندانی

روکش های دندان بیشتر از مواد چینی ساخته می شوند. استفاده از روکش های تمام سرامیک دندانپزشکی سنتی در مقایسه با “روکش های پیش آماده”  به آماده سازی فشرده تری نیاز دارد. این روکش های بدون آماده سازی مانند Lumineers و Vivaneeres نیاز به زمان کمتری برای روکش کردن دندانهای شما دارند.

روکش های بدون آماده سازی ممکن است نیاز به مقداری آماده سازی یا تغییر دندان داشته باشند، اما این تغییرات حداقل هستند. به جای از بین بردن لایه های دندان زیر مینا، روکش های بدون آماده سازی فقط روی مینای دندان تأثیر می گذارند. در بسیاری از موارد، روکش های بدون پیش آماده نیازی به بی حسی موضعی ندارند.

روکش ها همان کاشت دندان یا تاج دندان نیستند. روکش ها سطح جلوی دندان را می پوشانند. از طرف دیگر ایمپلنت دندان ها جای کل دندان را می گیرند. تاج ها همچنین کل دندان را در آغوش می گیرد، در حالی که روکش ها فقط سطح جلوی دندان را می پوشانند.

هزینه لمینت دندان

بیمه لمینت دندان یعنی چه ؟ روکش ها اغلب تحت پوشش بیمه نیستند، زیرا یک عمل زیبایی محسوب می شود. لمنیت  می تواند 10 تا 15 سال دوام داشته باشد. روکش های از قبل آماده برای هر دندان حدود  بین 5 تا 7 سال دوام دارند. در طولانی مدت، روکش های سنتی اغلب مقرون به صرفه ترین گزینه هستند. هزینه لمینت دندان شما به عواملی از جمله نوع جنس روکش انتخابی شما، نام تجاری دندانپزشک شما، هزینه زندگی منطقه شما و تخصص دندانپزشک بستگی دارد.

درمورد متخصص ترمیم و زیبایی بیشتر بدانید.

اقدامات لازم قبل از مراجعه به دندانپزشک

قبل از تهیه لمینت دندان خود، قرار ملاقات اولیه با دندانپزشک خود برای بحث در مورد گزینه های مناسب ترمیم و زیبایی دندان و تعداد روکش هایی که می خواهید قرار دهید انجام هید. در برخی موارد، اگر دندان ها کج یا ناهموار هستند، ممکن است لازم باشد قبل از اینکه دندانپزشک بتواند روکش ها را قرار دهد، بریس را در دهان شما قرار بدهد.

همه چیز را درمورد هزینه ایمپلنت دندان بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ونیر های سرامیکی یا همان لمینت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضع به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: